Cara Buat Duit Secara Online Tanpa Modal

8share logo


 Asalamualaikum dan salam sejahtera . Harini Graphosic akan berkongsi bagaimana hendak buat duit secara online tanpa modal. Anda mesti tertanya-tanya apa benar ke boleh buat duit tanpa modal. Jawapannya saya jamin 100% BOLEH! Antaranya adalah dengan 8Share .

Pertama sekali saya akan terangkan apa tu 8Share 8Share  ni merupakan antara sebuah syarikat pengiklanan yang menyediakan sesuatu iklan untuk diwar-warkan pada orang ramai. Di Malaysia, pejabatnya terletak di alamat :
The PENTHOUSE, Level 19, Uptown 1, 
Jalan SS21 / 58, Damansara Utama, 
47400 Petaling Jaya, Selangor, 
Malaysia. 
Boleh juga membuat panggilan di talian +603 7710 0180 .

Ok dah tahu seraba sedikit pasal 8Share . Macam mana pula benda ni bekerja dan duit masuk dalam akaun kita? Iklan yang dikeluarkan dari 8Share akan keluar dalam dashboard akaun 8Share kita untuk dikongsi di media sosial. Kalau kita kongsi iklan tersebut dengan link yang disediakan, maka jumlah klik pada link tersebut akan ditukar kepada duit ke dalam akaun 8Share kita . 

duit syiling

Satu klik bersamaan 20 sen. Mungkin bagi anda RM0.20 tu sangat sikit tetapi sikit-sikit boleh jadi bukit. Dari hari-hari duk online facebook saja , apa kata share je link 8Share . mana lah tahu dari beribu friend dalam facebook tu dapat la juga berpuluh-puluh klik pada link kita tu pon dah kira ok . Contoh dapat 50 klik , satu klik bersamaan 20 sen . 50 klik dah senang-senang dapat RM10 . Kalau dah 5 iklan , setiap satu RM10 . Mudah je kan sebenarnya? Cuma wang yang kita dapat adalah berdasarkan kerja kita sama ada RAJIN atau MALAS! Jika rajin, mungkin banyak hasil yang diperolehi, jika malas, faham-faham aja.

Cara pembayaran pula boleh dibuat terus masuk ke akaun kita. Janji jumlah yang terkumpul sekurang-kurangnya RM50. Saya sendiri dah pernah 2 kali cashout dari 8share. Memang betul masuk dalam akaun bank. Sekali aku cash out RM80 lebih dan satu lagi RM100 lebih. Tak rugi pon, dari online media-media sosial tanpa mendatangkan hasil apa-apa, lebih baik share je la link dari 8Share ni .

Buat Duit Online Tanpa Modal


Okay, sekarang saya akan ajar satu demi satu bagaimana untuk anda turut serta dalam 8Share ni. Pendaftaran percuma sahaja ya, jangan risau. Anda takkan rugi apa-apa pun kalau mencuba.


2 . Selepas selesai daftar. Kita akan dibawa ke dashboard yang kelihatan seperti gambar di bawah . 

  • No 1 : Ruangan di mana menyenaraikan semua iklan untuk dikongsi
  • No 2 : Menunjukkan jumlah RM yang terkumpul pada akaun kita
  • No 3 : Klik untuk kongsi iklan tersebut
  • No 4 : ' Completed ' menunjukkan iklan tersebut sudah expired / selesai


8share specials

3 . Untuk kongsi iklan, klik pada No 3 di atas

4 . Kemudian ikut langkah yang disedia untuk mula kongsi link iklan . 

  • Step 1 : Lawat website tersebut untuk tahu topik iklan yang mahu dikongsi
  • Step 2 : Pilih mesej untuk dipaparkan pada iklan tersebut

8share step

5 . Link sedia untuk dikongsi. Hanya klik butang gambar rantai untuk copy link dan paste ke mana-mana media sosial. Untuk terus post ke twitter / google+ boleh tekan icon di bawah itu.

share link 8share

6 . Hanya tunggu nilai RM bertambah dari hari ke hari .

Rajin-rajin la juga buka akaun 8Share kita , sebab kadang-kadang kita tak sedar ada iklan baru masuk . Rugi la kalau terlepas . Tapi 8Share juga telah membuat aplikasi di telefon pintar bagi mudah pengguna berkongsi iklan tanpa perlu buka Laptop/PC dirumah. Dimana-mana boleh buat. Jadi potensi 'income' nak dapat tu memang luas. Tinggal anda je nak bergerak untuk rajinkan diri.

Tips : Kalau nak senang orang klik buat la ayat2 manis , bodek2 orang sikit . Ada blog ke? Lagi senang , boleh gunakan backlink ayat / backlink gambar pada link iklan .

Tunggu apa lagi ? ? Jom buat duit online tanpa modal .

 Daftar 8Share sekarang ! !

No comments

Post a Comment

Home